NAVIGON 8410

Muut laitteet

Valvoja: moderaattorit

NAVIGON 8410

ViestiKirjoittaja pdxdata päivämäärä Ma Joulu 07, 2009 01:21

Miten TV näkyy ajon aikana. Käsitykseni mukaan laitteessa pitäisi olla kaksi viritintä antenneineen, jotta lähetys näkyisi koko ajan hyvin. Onko kellään kokemuksia? Navigon 8410:ssa on vain yksi viritin/antenni.
pdxdata
Aktiivikäyttäjä
Aktiivikäyttäjä

Re: NAVIGON 8410

ViestiKirjoittaja jasunen päivämäärä Ke Kesä 02, 2010 17:24

Ei näy ainakaan omalla antennilla. Testasin tuossa ja ei löytänyt kanavia vaikka normaali pöytäantennilla oikea töllö näkyi loistavasti. En ole kokeillut lisäantennilla...

-jj-
jasunen

NAVIGON 8410

ViestiKirjoittaja peke päivämäärä To Heinä 22, 2010 11:48

Navigon 8410 tai Navigon 8450 Live
onko kukaan lisännyt itse poi se varmaan lisätään Poi Warner ohjelmalla joka löytyy täältä
http://www.poiwarner.de/cms/index.php?id=636
ja ohjeita löytyy täältä mut saksankielellä.
http://translate.google.fi/translate?hl ... %2F&anno=2
Vaikka google kääntään sen suomeksi mut en ymmärrä silti miten se laitetaan.
Voisiko joku autaa, joka ymmärtää näistä laitteista.
Tämä keskustelu rivi.
POIWarner 4 und eigene POI's von Gastankstellen
peke
tehokäyttäjä
tehokäyttäjä

ViestiKirjoittaja peke päivämäärä Ti Heinä 27, 2010 15:52

Onko kellekään tuttu ohjelma. Poi Warner Jolla voi lisätä poi navigaattoriin kun on ongelmia sen kanssa en esim... saa kuvia näkyviin.
peke
tehokäyttäjä
tehokäyttäjä

ViestiKirjoittaja pdxdata päivämäärä Ti Heinä 27, 2010 20:36

Minulla ei ole mitään kokemusta ko. POI-Warnerista, mutta tämän http://www.poiwarner.de/cms/index.php?id=636
perusteella en ainakaan itse tule tuota laitteeseeni 8310 laittamaan. Englanninkielisen selostuksen ja demon mukaan navigaattorin kuvaruudulle tulee mielestäni aivan turhia varoituksia, jotka peittävät neljäsosan ruudusta, lähestyttäessä eri POI-kohteita.
Sillä saa kyllä lisättyä omia POI-kohteita, mutta ainakin minulle riittää lisätä näitä omia POI-kohteita suosikkeina.

Mitä kuvia et saa 8450:ssäsi saa näkyviin?

Sinänsä nuo Googlen käännökset mistä tahansa kielestä suomen kielelle ovat täyttä bullsh..ä :cry:
pdxdata
Aktiivikäyttäjä
Aktiivikäyttäjä

ViestiKirjoittaja Pellehermanni päivämäärä Ke Heinä 28, 2010 07:43

Minäkään en ole saanut toimimaan kyseistä ohjelmaa 8310:ssä vaikka kaikki asetukset olivatkin kunnossa, en kyllä suosittele ohjelmaa.
Pellehermanni

ViestiKirjoittaja peke päivämäärä Ke Heinä 28, 2010 12:52

Pellehermanni kirjoitti:Minäkään en ole saanut toimimaan kyseistä ohjelmaa 8310:ssä vaikka kaikki asetukset olivatkin kunnossa, en kyllä suosittele ohjelmaa.

Minä sain toimimaan . Mistä sulla on kii että ei toimi
peke
tehokäyttäjä
tehokäyttäjä

ViestiKirjoittaja peke päivämäärä Ke Heinä 28, 2010 13:04

pdxdata kirjoitti:Minulla ei ole mitään kokemusta ko. POI-Warnerista, mutta tämän http://www.poiwarner.de/cms/index.php?id=636
perusteella en ainakaan itse tule tuota laitteeseeni 8310 laittamaan. Englanninkielisen selostuksen ja demon mukaan navigaattorin kuvaruudulle tulee mielestäni aivan turhia varoituksia, jotka peittävät neljäsosan ruudusta, lähestyttäessä eri POI-kohteita.
Sillä saa kyllä lisättyä omia POI-kohteita, mutta ainakin minulle riittää lisätä näitä omia POI-kohteita suosikkeina.

Mitä kuvia et saa 8450:ssäsi saa näkyviin?

Sinänsä nuo Googlen käännökset mistä tahansa kielestä suomen kielelle ovat täyttä bullsh..ä :cry:

sain näkyviin .tarkoitin niitä huoltoasemia ym.. Mut en ollut oikein laittanut niitä, nyt toimii hyvin kävin pienenmatkan kokeilemassa
peke
tehokäyttäjä
tehokäyttäjä

ViestiKirjoittaja peke päivämäärä Ke Elo 04, 2010 11:30

Tarvitsisin apua kun on englanti niin huono. Poi-warner kun ajan niin jos haluan valita jonkun huoltsikan se löytyy valikosta mut sinne kun likkaa niin se ei näytä mitään sen jälkeen, en voi navigoida sinne. se kun näyttää nuo poi lukumäärät Disblayet niin siinä on vihreä merkki sen yläpuolella on Monitored joka on punainen ruksi ja siinä ei ole yhtään poi..tia. mitä olen kuvissa nähnyt niin kummassakin on samalukumäärä.
Kiitos etukäteen.
peke

Linkki ww sivulle
http://www.navigating.de/cms/index.php?id=5153
peke
tehokäyttäjä
tehokäyttäjä

Poi-warner

ViestiKirjoittaja peke päivämäärä La Elo 07, 2010 08:55

Olisin avun tarpeessa. haluaisin tietää voiko Poi-warner likata vaikka jotakin kp.tä ja sit navikaattiri opastaa sinne. niin kuin. TomTommissa on sellainen. kun minä en saa silleen onnistumaan jostakin syystä. Voisiko joku antaa vinkkiä.
peke
tehokäyttäjä
tehokäyttäjä

Paluu Muut laitteet